miercuri, 5 noiembrie 2014

Cum setez telefonul să treacă automat pe modul silenţios sau vibraţii

Pentru că am copil mic şi mereu sd trezeşte cineva să dea un sms noaptea sau să primesc cine ştie ce notificare de la Facebook am căutat o aplicaţie care să îmi treacă telefonul pe silenţios la ora la care vreau eu şi să îl scoată din silenţios dimineaţă.

Am găsit aplicaţia . Se numeşte "Silent sleep". Am instalat-o şi am intrat în setări. Observaţi că aplicaţia "Silent sleep" are meniul foarte simplist şi la obiect.
Ce setări putem face în aplicaţie:

1. Ora de început şi ora de sfârşit;

2. Zilele săptămânii în care se doreşte că aplicaţia să fie activă;

3. Tipul de silenţios: cu sau fără vibraţii;

4. În final, la setări generale poţi activă sau dezactiva aplicaţia.

Eu folosesc aplicaţia "Silent sleep" de aproximativ o luna şi sunt foarte mulţumit. Sunt sigur că şi ceilalţi membri ai familiei mele au aceeaşi părere :) .

O zi bună va doresc!

Un comentariu: